Bad result?
Thursday, 27 June 2013

So today is hari terbuka sekolh. And ibu go take my result. Dye balik je trus cakap. 'Nadiah, result kau teruk la, kuat berangan kat sekolh.' And i was like WTF? Me berangan? Its just brain problem. Not masalah aku malas ke ape.

Dont she know that i hate school? I hate all things that related to school. I hate math. I will always fail at math, no matter what. Please understand. She may have a useless daughter like me, but i do have a heart.
Bila dah tk ske, cara apa skaly pun tk kn pernah ske.

Dengan cikgu yg badmouthing aku. Nasib baik BM aku band 3. Tu pun sbnarnya x ckup. Gerenti Salmah yg tk berapa ske aku tu sengaja kasi markah rendah. Like i give a single fuck. Do whatever you want. I still have a long way to success.

So here my result.


  1. Bahasa melayu- B3.
  2. Bahasa Inggeris-B2. 
  3. Sejarah-B1. 
  4. Geografi-B3.
  5. Sivik dah Kewarganegaraan- B3.
  6. Pendidikan Islam- B2.
  7. Matematik- B1.
  8. Sains-B3.
  9. Pendidikan Jasmani  Dan kesihatan-B1.
  10. Pendidikan Seni Visual-B1.
  11. KHB- Perdagangan Dan Keusahawanan- B2.
Bru perasan yg ni result PBS tahun lepas. ._.

Older
Newer